INFORMACIÓ SOBRE EL CALENDARI D'ADMISSIÓ I PUNTS
Ací teniu a la vostra disposició dues informacions importants per a que la coneixeu i la compartiu. En la primera imatge teniu la dades del procés d'admissió.
La més important de totes? Sol·licitar la plaça del 8 al 16 de juny.
I què heu de fer? Si voleu vindre al nostre centre heu de sol·licitar la plaça telemàticament en la seu electrònica de l'ajuntament (https://sede.algemesi.es/).
Per a fer el procés cal un certificat digital o estar d'alta en el PIN 24 hores. Ací al nostre blog teniu informació de com sol·licitar el certificat digital si no el teniu.

En la segona imatge teniu explicat els punts que s'aplicaran per a la baremació. En aquesta fase del procés no heu de presentar la documentació acreditativa dels punts (família nombrosa, monoparental, discapcitat...).
Quan sol·liciteu la plaça sols heu d'omplir la instància telemàtica i adjuntar una autorització per a que l'ajuntament consulte les vostres dades econòmiques en Hisenda. La instància vos la podreu descarregar en el mateix moment, però si voleu avançar feina també vos la podeu descarregar fent clic ací.
Atenció, fixeu-vos que eixe document l'heu de descarregar, signar totes les persones majors de 16 anys, escanejar i pujar durant el procés d'admissió.
Si teniu qualsevol dubte estarem encantades d'ajudar-vos. Ens podeu escriure un correu o trucar-nos per telèfon (contacte).
Vos recordem que si voleu conéixer el nostre centre en la pestanya Instal·lacions podeu veure fotos i un vídeo sobre el nostre centre.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada