ADMISSIÓ I CITA PRÈVIA 2021-2022
Recorda que del 25 de maig al 2 de juny és el termini d’admissió d’alumnat per al curs 2021-2022
Enguany, a l'igual que l'any passat, el procés pots realitzar-lo d'una manèra còmoda i senzilla telemàticament entrant a la SEU ELECTRÒNICA de l’ajuntament d’Algemesí (recorda que necessites certificat digital o estar d'alta en PIN 24 hores):
https://sede.algemesi.es/GDCarpetaCiudadano/welcome.do
- Identifica’t amb el certificat digital o amb el PIN 24 hores.
- Busca EDUCACIÓ, clica i torna a fer clic al tràmit.
- Ompli les pantalles i adjunta el pdf signat de l’autorització.
- Signa amb el certificat i espera’t a que es registre.
Si no t'és possible realitzar el procés d’admissió per al curs que ve per al nostre centre de manera telemàtica, has de demanar cita prèvia per poder atendre't presencialment.
Com pots demanar cita prèvia?
Ací a l’esquerra veus on posa RESERVE EN LÍNEA?
Ja ho tens, ara sols et queda vindre el dia i hora que has escollit.
Però abans, llig-te les indicacions que tens ací en l'entrada.
CONDICIONS PER A ACUDIR A LA CITA PRÈVIA
· Acudir puntualment a la cita.
· Acudir sols una persona. (No dur a l’infant).
· Portar mascareta i seguir les altres indicacions d’higiene i seguretat per accedir al centre.
· Dur els següents documents i informacions:
a) document identificatiu qui fa la gestió.
b) SIP del/ de la menor.
c) llibre de família on està inscrit el menor.
d) Dur anotat telèfon i e-mail de contacte.
e) Convé dur signat el full d’autorització per a consultar les dades d’Hisenda. (Imprimeix-lo i porta'l signat per tots els majors de 16.)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada